[linux] Dotaz

Roman Benko Roman.Benko na linux.sk
Úterý Únor 13 09:51:26 CET 2001

zdravim

ano, mal som ten problem, ale vyriesil ho ho vymenou modemu za normalny
externy modem. Ten microcom je totiz winmodem a v case ked som toto riesil
este winmodemi pod linuxom nechodili...momentalne je ale situacia uz trochu
ina, skuste sa pozriet na http://www.linmodems.org alebo este lepsie na
http://hardware.penguin.cz/vypis.php3?ceho=dotaz&cislo=63..toto by vam mohlo
pomoct...

s pozdravom

| Roman Benko  <Roman.Benko na linux.sk> |
| Computer Centre ChTF STU            |
| Radlinskeho 9 , 812 37 , Bratislava |
| benco on IRCNet, #sklug             |