[linux] statistika pristupu cez MASQ

Úterý Únor 13 12:41:52 CET 2001

-> momentalne na pristup na inet pouzivame squid. Namiesto toho by sme radi
-> pouzili ipchains a masquerading. Principy sa zdaju byt jasne, len by ma
-> zaujimalo, ci a ako je mozne z takehoto pristupu dostat nejaku statistiku
-> (kto, kedy, kolko a pod.).

no, na to ze si pleties dve principialne odlisne veci.
ano, jadro dokaze definovat accounting, ipchainsmi to mozes zapnut a je to.
Ale pre pristup na www by som odporucil dalej pouzivat squid - ak si ochotny
obetovat trosku diskoveho priestoru na cache, moze to usetrit linku.
a zrychlit pristupy jednak tym ze poskytne niektore veci z cache jednak tym
ze usetri linku :)
 Linux IS user friendly, it's just selective who its friends are...

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.