[linux] tlaciarne

selectp na ba.profinet.sk selectp na ba.profinet.sk
Úterý Únor 13 15:16:46 CET 2001

On 9 Feb 2001, at 7:51, selectp na ba.profinet.sk wrote:

> Zdravim pani ...
> Chcel by som sa spytat na dve tlaciarne teda ci funguju pod tuxom ...
> a ak ano tak ako ste s nimi spokojny ... ide o Xerox DocuPrint C8 a HP
> DJ 640 ... mam totiz moznost kupy a nerad by som investoval do niecoho
> co nebude fungovat ... v zozname podporovaneho HW som Xerox-a nenasiel
> ;( Aahz

Nazdar ...
(splitted personality ;)
Xerox DP C8 som si kupil aj ja ... funguje ako vo farbe tak aj C/B
treba jej zadat ako driver HP DJ 550C a trochu sa pohrat s
nastaveniami. Inak na www.sourceforge.org najdes dalsie
informacie a doplnkove nastavenia k tejto tlaciarni a ovladacu.
Krasny den ... Aahz

P.S. ja len tak keby chcel vediet aj niekto iny ;)