[linux] /lost+found not found. CREATED.

Peter Paluch peterp na frcatel.fri.utc.sk
Úterý Únor 13 22:12:59 CET 2001

Ahojte,
=-=-=-=

> Nieco v cron.daily, alebo hourly - nieco ako deltmp, deltemp, alebo
> tempcheck, alebo take nieco.

Nielen to. Pri boote sa takmer kompletne vymaze obsah tmp, aby tam
nezostavali blbosti z predosleho behu. Je to niekde v startovacich
skriptoch, napriklad v Debiane je to v /etc/init.d/bootmisc.sh . Kto vie, ci
nahodou Tvoja distribucia nie je pri mazani /tmp natolko agresivna, ze
zmaze aj /tmp/lost+found .

mke2fs je absolutne zbytocne. Ak by uz aj bolo treba obnovit lost+found bez
pouzitia fsck, je na to urceny program mklost+found .

Pozri si teda tie startovacie skripty pre bootovanie, ci nahodou oni nie su
za tento AktX zodpovedne ;)

Zdravi
Peter Paluch

P.S.: Mozem Ti poslat sukromne uryvok z mojho bootmisc.sh, ten, co vycisti
      /tmp . Je urobeny tak, aby nezmazaval ani lost+found, ani subory pre
      quotu (quota.user, quota.group).