[linux] Konfiguracia HTTPD (WAS: Dvojbodka v nazve suboru)

Ondrej Jombik Jombik na PoBox.Sk
Úterý Únor 13 21:30:38 CET 2001

					Maxim, 20:18:42
					13. februar 2001 (utorok)
Zdraviim!

> -> 	Tak teraz som zmateny. Moze byt v Linuxe v nazve suboru dvojbodka?
> no, dvojbodka rozhodne byt moze, ak ti nieco blbne tak je to nieco ine... co
> je to za program?

	Dakujem Vam vsetkym za uistenie o tej dvojbodke. Uz som na to
prisiel. Ono som totiz prehnal vsetky subory v adresari nejakym pochybnym
perlovskym scriptom, kde som si evidentne nedaval na nieco pozor takze mi
pomenil vsetky nazvy suborov (zrusil vsetko za dvojbodkou a tak :) a ako
zdarma bonusovo mi skratil vsetky dlzky na 0 ... ach ano, zalohy rulz! :)

	Mam tu ale dalsi problem. HTTPD mi vyhadzoval stale '403 Forbidden'.
Tak som nastavil na svoj /home/ondrej mod a+x a uz to zrazu ide! A chcem sa
opytat, ze ci to je normalne, lebo mam taky silny pocit, ze nie - teda zeby
mal vediet citat aj ked je na moj homedir nastaveny mod 700. Vdaka za pomoc.

	=Ondrej=
   personal homepage: http://Jombik.w3.to   |   e-mail: Jombik na pobox.sk