[linux] PPP na ST Online

MirekD mirekd na rocketmail.com
Čtvrtek Únor 15 09:43:48 CET 2001

Pekny den !!!

    Nema niekto skusenosti s pripajanim na ST Online ??? Skusal som to cez
PPPD (RedHat 6.1), ale neuspesne. Ked som sa pozeral do logov, je tam
riadok, ze pppd caka na vyzvu na meno, ktora pride a pppd na nu odpoveda,
potom dorazi vyzva na heslo, aj to sa odosle, ale potom vzdieleny server
zahlasi "Authentication failed". Kamos mi este spominal, ze odosielanie IP
adries DNS serverov pod PPPD z RH 6.1 bolo nejake vadne, tak som  ich rucne
nastavil v resolv.conf. Skusal som nastavovat meno a heslo aj v pap-secrets
aj v chap-secrets, ale ani to nepomoze. Z logov sa zda, ze staci
autentifikacia bezi iba cez meno a heslo bez pap a chap. Pritom z Win mi to
funguje. Ak by ste niekto mohol, poradte alebo poslite skripty. Dakujem.

                                    MirekD