[linux] PPP na ST Online

Andrej Macko andy na hq.alert.sk
Pátek Únor 16 11:07:11 CET 2001

Neviem ako na St online ale na gts mi slapalo taketo mozno nie
najkorektnejsie riesenie pod rh6.2:
- v netccfg si nastavis ppp, akorat davaj pozor na rychlost pripojenia
/otestuj si to v minicome/
- script na spustanie pppd nepouzivam, spustam toto :
ifup ppp0, spusti pripojenie z nastaveni ktore si mu dal /pppd/ a
zabezpeci, ze ked ti padne koneksna, tak sa znova pripoji;
a ked chces skoncit tak spustis ifdown ppp0.

mozno ti to pomoze