[linux] Medzery vo for (shell)

Radovan Palik ppc na gyvv.sk
Pátek Únor 16 13:09:59 CET 2001

Ahojte

IPS='
'

pomohlo. Mimochodom, mmv je ako man hovori...

       mmv - move/copy/append/link multiple files by wildcard patterns.

Len tak posielam aj svoj druhy skriptik na kopirovanie na disketu (je
kratky a mozno sa niekomu zide (tak to mate na C-c, C-v), aj ked je to
jednoduche. Zaroven ma napada jedna otazka:

    Neexistuje nejaky soft, podobny povedzme WinRAR, ktory by subory
skomprimoval, rozdelil a zapisoval by ich na disketu, pricom by ju sam
mount(oval) a umount(oval)?

Majte sa krasne a este raz vdaka.

          Rado

-----------
#!/bin/sh
#Kopirovanie suborov na diskety
IFS='
'
for i in `find . -type f -maxdepth 1`
do
   echo -n Vloz disketu a stlac Enter...
   read c
   mount /dev/fd0 /floppy
   echo ...kopirujem $i
   cp $i /floppy
   umount /floppy
done
echo Kopirovanie ukoncene, Vyber disketu.

-----