[linux] Kernel 2.4.1 a NAT

Jalsovszky Tamas jalsot na decef.elf.stuba.sk
Sobota Únor 17 11:23:34 CET 2001

Ahojte,
	spomenute riesenie funguje, vsetko je OK. Chcel by som sa nauzit
model networkingu v kerneli 2.4, ale neviem kde najdem nieco take ako
NETx-HOWTO pre novy kernel. Chcel by som vyuzivat moznosti noveho kernelu
a preto by som uz vsetko chcel nastavit cez ip, iptables atd (hlavne
traffic shaping). Ma niekto skusenosti?

	Tomas

p.s.: precital som Linux 2.4 Advanced Routing HOWTO zo stranky
www.ds9a.nl/2.4Netwoking/ ale ako z nazvy znie to je "advanced" a ja by
som potreboval opis toho celeho (napr. ako je paket spracovany, tabulky,
chainy atd.)