[linux] DialUp

MirekD mirekd na rocketmail.com
Sobota Únor 17 13:04:47 CET 2001

Zdravim.
    Podarilo sa mi (konecne) rozbehat pripojenie na ST Online cez WvDial.
Odporucam. Pozeral som sa na vypisy co hadze tento program a chyba je asi v
tom, ze autentifikacia na ST Online musi byt viackrat zopakovana. Proste aj
ked poslete meno a heslo spravne, musite ho poslat asi 3 krat, az potom
nabehne spojenie. Cez PPPD to neslo asi preto, lebo ten po prvej chybnej
hlaske PPPD skoncil. Preto chcem podakovat Petrovi Mannovi a linux-adminovi
na rakovi, ze mi pomohli, urcite to pomoze aj dalsim. Caute.

                                MirekD