[linux] Potlacenie automatickeho odhlasovania - AUTOLOG-DAEMONu

Oskar Stolc stolc na intrak.tuke.sk
Pondělí Únor 19 10:25:44 CET 2001

Cau,

> chcem sa spytat, ci ja v ulohe obycajneho usera mam moznost nejak obist,
> alebo potlacit automaticke odhlasovanie mojich procesov zo stroja?
>
> Nechcem stahovat na pozadi, alebo nieco podobne, ale napriklad, ked
> si otvorim postu - pine, alebo irc, tak chcem aby mi to tam ostalo aj po
> 2, alebo 3 hodinkach...

... mozno to bude programom 'idled' - demonom, ktory sleduje nalogovanych
uzivatelov a po dlhsom case "nicnerobenia" ich automaticky odhlasi. Tiez
som si to nainstaloval na svoju masinu (samozrejme som na to casom zabudol)
a nasledne cudoval, kam mi miznu xterminaly v x-och... :)))

Mozno to bude tym, v tom pripade ako user asi vela nenarobis. Skus poslat
mail adminovi danej masiny a nech ti vysvetli, kde je problem...

> Vopred dakujem,

Hmm, som ti asi nepomohol, ale "nemas za co" :-)

						Oskar