[linux] ReiserFS otazky II

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Pondělí Únor 19 19:28:50 CET 2001

Caute,

 mam ReiserFS na rootovi a pokusam sa instalnutt gruba.
ked dam v grubovi
root (hd0,9)
zoberie to. ok.
odpoved je  Filesystem type is reiserfs, partition type 0x83
potom ked dam
setup (hd0,0)
tak odpoved je
 Running "install /boot/grub/stage1 d (hd0,0) /boot/grub/reiserfs_stage1_5 p
/boot/grub/stage2"

Error: File is not sector aligned

no a s tymto neviem co spravit.
preto musim gruba instalovat tak, ze mu zadam root este na staru particiu co je
ext2. Nevie niekto ako nastavit aby tie subory boli zarovnane na zaciatok
sektoru, alebo nejak inac to obist?

A dalsia vec ked sa mi bootuje linux a mountuje roota (ktory je reiserfs)
tak pise dost vela hlasok typu
journal-1087: transaction is valid returning because mount_id 19 is less than
newest_mount_id 20
a potom na koniec este taketo

journal-1206: Starting replay from offset 2396, trans_id 732
journal-1037: journal_read_transaction, offset 2396, len 2 mount_id 20
journal-1095: setting journal start to offset 2400

Nie ze by mi to nejak extra vadilo ale nezda sa mi, ze je to podla kostolneho
poriadku. Nevie niekto preco to robi a ako sa tomu vyhnut?

        Diky
                        Hanus