[linux] Problemy s lokalizaciou (fonty pre X)

Úterý Únor 20 00:03:54 CET 2001

On Mon, Feb 19, 2001 at 01:02:08PM +0100, Ondrej Jombik wrote:
> Zdraviim!
caf.

> 1.) Da sa nejak Linux prinutit, aby mi pouzival IBA fonty zo sady iso8859-2?
> Pretoze ono to vyzera fakticky dost blbo, ked napr. stranky v Netscape su
> zobrazene spravne (a pekne) ale take formulare uz nie. Vsetky moje pokusy o
> vyclenenie ostatnych fontov a nechanie si iba sadu iso8859-2 skoncili
> vacsinou neuspesne, tzn. ani sa mi nenastartoval X-server.
No takze netscape < 6 je pod linuxom na diakritiku nahovno. existuje zevraj
patch ktory forcne iso8859-2 pre formulare ale to nie je riesenie. Riesenie je
pouzivat nieco normalne, napr konqueror alebo mozillu (ta to ma uplne super).

> 2.) Ked uz sa mi nepodari prinutit Linux len na tu sadu iso8859-2, tak by
> som sa chcel aspon spytat, ze ci existuje (a kde?) nejaka sada fontov, ktora
> ma okrem nasich diakritickych znamienok aj ramceky, pouzivane hlavne
> programami typu Midnight Commander.
hmm a v iso8859-2 to nahodou nekoliduje?

> 	Som presvedceny, ze sa uz mnohi z Vas s podobnymi problemami ako mam
> teraz ja stretli. Dakujem za potencialnu pomoc.
Hej, to sme sa teda stretli :-)

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
               I believe the technical term is "Oops!"