[linux] Sendmail a eth0

Úterý Únor 20 08:42:55 CET 2001

-> > chod do /etc/hosts (alebo bind, ked bezi) a tam to uprav tak ako to ma
-> > :). byt Potom popripade nastav poriadne hostname,fqdn a domenu ak v
-> > :). nejakej si.
->
-> To som vsetko spravil ale vysledok je rovnaky. Vizera to ako keby
-> sendmail hladal pocitac "mendocino". Mam nastavene DNS servre ktore sa
-> vsak pouzivaju len pri pripojeni na internet (modem). Nebude v tom ten
-> problem?

afaik sendmail si obzrie sietove interfaces k nim dotycne IP a hostnames a
hlada ku nim FQDN a to zrejme nenasiel...

skus do /etc/hosts pridat ku mendocino aj nejake fqdn; pripadne skus to
sendmail.cf hodit option Dwmendocino.domena.sk mozno to pomoze

-> > >Mam komp s "hostname=localhost"  sendmail bezi OK. Pridal som sietovu
-> > >kartu eth0, "hostname=mendocino" a komp pri starte ostane stat pri
-> > >spustani sendmailu. V logoch to zapisal ako:
-> > >
-> > >---------------------------------------------------
-> > >Feb 17 23:45:09 mendocino sendmail[345]: My unqualified host name
-> > (mendocino)
-> > >unknown; sleeping for retry
-> > >
-> > >Neviete niekto poradit kde to viazne?
-> > >Urcite je to len v nejakej drobnosti ;-)).

 On the other hand, you have different fingers.

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.