[linux] AVIPLAY

Zima Marek M.Zima na trenkwalder.com
Úterý Únor 20 13:26:46 CET 2001

Cafte,
	Mam len taku malu otazocku. Mal som chvilu cas, a chcel som di
Linuxa dostat DivX, konkretne AVIPLAY.
	Vsetko (kompilacia ...) islo v pohode. Ked ale zadam aviplay
nejaky.avi tak vsetko zdetekuje. Nevyhlasi ziadnu chybu ale nedostanem obraz
ani zvuk. Neviete nahodou v com to viazne??? Mozno je to trivialne, ale
nemal som tolko casu sa s tym hrat :(.

	Diky za kazdu radu.

PS:	Myslim, ze to nie je podstatne ale momentalne bezim na SuSE 7.0.

Ing. Marek Zima
Software engineer                  m.zima na trenkwalder.com
Trenkwalder Engineering, s.r.o.    Tel.:  +421 7 5810 1134
Mlynské nivy 56                    Fax:   +421 7 5810 1133
821 05 Bratislava, Slovakia
                      www.trenkwalder.com