[linux] AVIPLAY

Zima Marek M.Zima na trenkwalder.com
Úterý Únor 20 15:08:16 CET 2001

> nedostanem obraz
> trivialne, ale
> ktora verzia aviplay, SDL, QT, XFree86? Posli co pise.

	Uff, nie som teraz pri kompe, ale nasiel som tie zdrojaky na CD :)
Takze:
	aviplay = z balika avifile = 0.53.4
	SDL = 1.1.7; QT = 2.2.3-4; toto vlaste chcel pri kompilacii, tak som
mu to dal :D
	No a XFree86 (UFFF) = 3.x = 3.3.6-73.

No a co pise?? Tak to presne neviem ale aspon priblizne:
Najprv povie ze zdetekoval AVI stream .... bla bla
Potom ze ma titulku (xyz.sub) ... bla bla
(tu presne neviem)
no a na koniec vyhodi nejake dva cisla pod seba a v reprakoch mi jemne pukne
a uz to len visi a nist :(

Presny vypis az cez vikend :(.

Marek.