[linux] kernel 2.4.1 traffic shaping

Andrej Hosna adino na ibl.sk
Úterý Únor 20 16:52:55 CET 2001

Ahoj...
Ja shapujem na linuxe pomocou shaper.o modulu...
existuje nieco ako CBQ co je podstatne namakanejsie, ale nemal som cas ani
chut sa s tym hrat. Problem je ze prakticky sa moc neda shapovat traffic ak
ho neshapujes na hoste odkial vychadza. Zase prax je taka ze sa to da, len to
bude trcat v tcp bufferoch masiny kotra shapuje a traffic bude narazovy po
ten bod.(aspon som to tak pochopil)
Shaper volbu najdes v kerneli pod sietovymi interfaces a skompiluj si ho ako
modul. Jednoduchy navod mas v /usr/src/linux/Documentation/shaper.txt

Adino
PS: Ma to maly hacik , ze nemozes shappvat na menej ako 9600 a viac ako 256
bude take sekane :)
Ale funguje to v pohode.

--
/* Andrej Hosna - http://people.ibl.sk/adino - +421 903 852 696  */