[linux] Netscape mail a dial-up

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Středa Únor 21 00:06:44 CET 2001

Hi all

Jeden znamy sa pyta:

Da sa netscape pod linuxom nastavit tak, aby odosielanu postu
najprv niekam ulozil, a poslal az ked sa pripojim?
Skusal som to najst v nastaveniach ale neuspech.

Teraz dotycny to robi tak, ze si to ulozi do Drafts, a ked sa pripoji,
tak ich znovu otvori a posle, ale to nie je velmi user friendly.

Ja zase viem, ze sa da rozchodit sendmail/postfix/cokolvek; netscapom
to posielat na localhost a tym sendmailom potom von. Ale to sa mi zda ako
zbytocny overkill, a o bezpecnosti tiez vieme svoje

Dakujem za odpoved

Matus

PS: KMail rulez :)

ICQ: 33936477