[linux] Netscape mail a dial-up

Středa Únor 21 08:49:53 CET 2001

-> Da sa netscape pod linuxom nastavit tak, aby odosielanu postu
-> najprv niekam ulozil, a poslal az ked sa pripojim?
-> Skusal som to najst v nastaveniach ale neuspech.
->
-> Teraz dotycny to robi tak, ze si to ulozi do Drafts, a ked sa pripoji,
-> tak ich znovu otvori a posle, ale to nie je velmi user friendly.
->
-> Ja zase viem, ze sa da rozchodit sendmail/postfix/cokolvek; netscapom
-> to posielat na localhost a tym sendmailom potom von. Ale to sa mi zda ako
-> zbytocny overkill, a o bezpecnosti tiez vieme svoje

sorry ze sa pytam ale co viete o bezpecnosti?

 Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines.