[linux] Netscape mail a dial-up

selectp na ba.profinet.sk selectp na ba.profinet.sk
Středa Únor 21 08:04:07 CET 2001

On 21 Feb 2001, at 0:06, Matus Horvath wrote:

> Hi all
>
> Jeden znamy sa pyta:
>
> Da sa netscape pod linuxom nastavit tak, aby odosielanu postu
> najprv niekam ulozil, a poslal az ked sa pripojim?
> Skusal som to najst v nastaveniach ale neuspech.
>
> Teraz dotycny to robi tak, ze si to ulozi do Drafts, a ked sa pripoji,
> tak ich znovu otvori a posle, ale to nie je velmi user friendly.
>
> Ja zase viem, ze sa da rozchodit sendmail/postfix/cokolvek; netscapom
> to posielat na localhost a tym sendmailom potom von. Ale to sa mi zda
> ako zbytocny overkill, a o bezpecnosti tiez vieme svoje

> [...]
Ahoj ...
SHIFT + Enter ulozi mail do nejakeho foldera ( nepamatam si
monumentalne akeho ) a pri zatvarani nechskape sa pyta zi poslat
alebo ulozit pre posielanie neskor. ( teda neskor sa pripojit, otvorit
nechscape messenger a pri zatvarani sa to spyta znovu a potom
poslat ) mozno existuje aj lepsi sposob ( cez prepinace ) ale zatial
som nanho neprisiel.
Aahz