[linux] tlac z PHP

Daniel daniel na mail.viapvt.ak.isternet.sk
Středa Únor 21 11:03:35 CET 2001

Hello all,

Wednesday, February 21, 2001, 7:59:44 AM, you wrote:

sbps> On 20 Feb 2001, at 15:57, Ivan Gasparik wrote:

> [...]
sbps> Ahoj,
sbps> Myslis ako ze klient si prezera stranku staci nejaky button na
sbps> stranke a ten mu zacne tlacit na jeho vlastnej tlaciarni ???
sbps> Toto sa myslim neda ( bola by to krasna security hole ) da sa to
sbps> nejako obist v Jave pomocou komponentov swing ale netvrdim to na
sbps> 100% ...

sbps> Zdravi Aahz

Ak to ma tlacit klient na klientskej strane tak sa to da ale nie cez
php. Vacsinou sa to robi cez javascripty.

sbps> linux mailing list
sbps> linux na rak.isternet.sk
sbps> http://rak.isternet.sk/mailman/listinfo/linux

--
Best regards,
 Daniel                            mailto:daniel na mail.viapvt.ak