[linux] tlac z PHP

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Středa Únor 21 14:58:27 CET 2001

Ahojte,

> Tak este raz skusim upresnit:
> Klient nacita istu stranku (spusti php script) a vysledkom bude, ze
> stranka sa vytlaci na tlaciarni, ktora je pripojenia k serveru, v takej
> podobe, v akej by sa zobrazila na klientskom browseri.
> A tu by som este potreboval nejake uzitocne funkcie na vizualne upravy
> toho vystupu (napr. umiestnenie na stranke, velkost okrajov, pri
> rozsiahlejsich tabulkach opakovane vypisovanie zahlavia tabulky na kazdu
> stranku, ...). Bude to potrebne generovat po jednotlivych strankach?

No doporucujem vyuzit latex a spustat to cele cez system().
V php vygenerovat vstup latexu, kde sa nageneruje cely dokument,
potom sa to cele spracuje latexom a potom sa to posle na lpr.
Ja som nieco take robil. http://www.salstar.sk/scal/
a tam si dajte generovat kalendar v postscripte (PS).
Dalej tam mam tlac na lokalnej tlaciarni, len dany prehliadac
musi vediet identifikovat postscript mime a vediet ho tlacit.
Na strane servra to u mna nepripada do uvahy, ale je to jednoduchsie
riesenie.

Problem akurat je, ze sa budes musiet naucit latex. :-)
Ak ale nepotrebujes nejake extra vyvackane dokumenty,
tak kludne pouzi generovanie cisteho textu a jeho tlacenie.

			Vela zdraru. :-)
							SAL