[linux] sendmail a prepisovanie lokalnych adries

Ing. Karol Reich reich na pyrobatys.sk
Čtvrtek Únor 22 11:25:52 CET 2001

Ahojte.
Pomocou Install Sendmail scriptu som rozbehol lokalnu aj vonkajsiu postu
cez dial-up.
Nastavil som aby kazda odosielana posta z mojho servera mala existujucu
domenu napr. domena.sk
Ta je pridavana ku kazdemu odchadzajucemu mailu.
Problem je, ze ak posielam postu z lokalneho stroja (outlook) lokalnemu
uzivatelovi, tak sa prepisuje aj adresa reply-to adresou domena.sk
Mail pekne pride do lokalneho priecinka, priamo, bez nutnosti vytocenia
linky ale pri odpovedani nan ma v polozke (odpovedat komu) adresu s
domena.sk.
Ako zabezpecit aby domenu prepisovalo iba v pripade ze mail ide do
internetu a neprepisovalo ak je urceny lokalnemu uzivatelovi?
 Dik

Karol REich