[linux] tlac z PHP

Čtvrtek Únor 22 14:25:56 CET 2001

-> Tak este raz skusim upresnit:
-> Klient nacita istu stranku (spusti php script) a vysledkom bude, ze
-> stranka sa vytlaci na tlaciarni, ktora je pripojenia k serveru, v takej
-> podobe, v akej by sa zobrazila na klientskom browseri.

v takej istej podobe ? pochybujem ze sa toto da...

-> V podstate by som nemal nic ani proti tlaci cez klientsky browser (mozno
-> by to bolo aj vyhodnejsie), ale neviem, ako poslat klientovi html, ktore
-> bude nastavene na nejaku velkost papiera a pocet stranok a ktore browser
-> nemoze zmrsit.

zhruba z tohoto dovodu... ak si nastavim klienta na to aby mi natvrdo
ukazoval mnou edfinovane fonty...

 The only substitute for good manners is fast reflexes.