[linux] nieco s konzolou v RH

Čtvrtek Únor 22 14:31:40 CET 2001

->  ako sa da v Red Hat linuxe nastavit login na konzole tak aby ked sa nabootuje
-> linux sa nepremazala obrazovka hlaskou login ale aby sa to napisalo hned pod
-> text, ktory uz je na obrazovke. Velmi ma to stve ked sa na niektorych
-> poslednych veciach nieco vyrube a ja si to nestihnem precitat prretoze to zmaze
-> ten login a musim to pozerat v logoch a to dost zdrzuje.

zisti si ktory getty ti bezi na konzole (agetty, mingetty?) a man ...
 Spam = (S)tupid (P)eople's (A)dvertising (M)ethod