[linux] hardware raid

Andrej Hosna adino na ibl.sk
Čtvrtek Únor 22 17:05:21 CET 2001

On Thursday 22 February 2001 15:10, you wrote:
> Ano, vie, pozna viac HW raid kariet, napr. ako klasiku pozna mylex karty,
> a dalej nejake compaq karty.
> ALe napr. aj firma promise dodava driver pre svoje starsie hw raid karty
> (ide).
> Skus napisat konkretnejsie o ake karty/riesenie mas zaujem ? ide/scsi ?
Napriklad ja som pred nedavnom rozbehaval SCSI RAID0,1,3,5 DPT2100
Teraz uz to predava ADAPTEC(kupili DPT). Pozitivne xodi s 2.2.18. S 2.4.1 mi
to moc nechodilo , ale ani som nemal moc casu hrat sa s tym. Zavisi od toho
ze co od toho raidu xces a kolko si ochotny investovat. Tato karta stala
tusim okol 40.000,-

Adino
--
/* Andrej Hosna - http://people.ibl.sk/adino - +421 903 852 696  */