[linux] nieco s konzolou v RH

9formanko na gmet.sk 9formanko na gmet.sk
Čtvrtek Únor 22 18:30:46 CET 2001

no to mas asi nainstallovany mingetty, ale mozno je tam nejaky argument na
to aby ti nepremazal obrazovku (vid man mingetty) ked ho najdes, tak to
zaedituj normalka v /etc/inittab. Ked to ani ftedy nebude fachcat, tak zmen
mingetty za getty, on nepremazava obrazovku, ale je trocha odlisny v
niektorych veciach.
Martin