[linux] par veci v TeXu

Ivan "Ico" Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Pátek Únor 23 11:05:00 CET 2001

Zdravim
Nevedeli by ste mi niekto PLS poradit, ako mozem v TeXu robit do
stlpcov? Napriklad mat na strane 3 stlpce. Zaujimalo by ma, ako urobit
vsetky stlpce rovnako dlhe (keby nevysli az do konca strany), alebo ako
ich urobit nerovnako dlhe (prvy stlpec do konca strany, druhy by vysiel
text len asi do polovice a v tretom by uz nic nebolo - take schodiky).

Dalsia vec, ktora by ma zaujimala, su obrazky. Potreboval by som vlozit
obrazok (napr. metapost, alebo aj jpg). Momemtalne si iba myslim, ze sa to
robi pomocou \special. Ako automaticky zaistit, aby sa vytvorila taka
medzera v texte, aby tam ten obrazok presne vliezol?

Vdaka

Ico

PS: Neodkazujte ma na TeXbook, mal som co robit, kym som tam nasiel ine
malickosti (pozerat 480 stran v gv nie je nic moc...)

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.