[linux] Akcelerove Xi v kernely 2.4.1

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Pátek Únor 23 20:06:05 CET 2001

Zdravim,

 chcel by som na nastavit akcelerovane Xi pre Xfree86 4.02 na Kernely 2.4.1 pre
TNT2 Pro ale mam pocit, ze to stale nefunguje(usudzujem na zaklade aviplay vo
vysokych rozliseniach). Mam skompilovanu podporu DRI v kernely ale napriek tomu
mi Xi hlasia nieco taketo
(II) [GLX]: Calling GlxExtensionInit
NV: could not open control device /dev/nvidiactl, errno=2

Neviem ci to ma nejaky suvis s DRI ale ked spustim aviplay v rozliseni 800x600
tak zjavne nestiha. Preto mozem pozerat filmy iba 640x480. A to mam 550 Mhz
Celeron, pricom vo Windows to islo v pohode. Nevie niekto ako na to?

	Dik

			Hanus