[linux] Akcelerove Xi v kernely 2.4.1

Peter Hanusiak hanusia6 na kepler.fmph.uniba.sk
Neděle Únor 25 19:38:04 CET 2001

> Aviplay ti povie ci server Xvideo extensions podporuje alebo nie.
povie mi
No hardware acceleration detected!
nic ohladom Xvideo extensions tam nie je.
> - mas nastavene mtrr?
ano je
> - mas loadnuty agpgart modul?
je priamo v kernely nie modul
> - mas loadnuty dri modul?
detto

> Mas nvidiacky kernelovy drajver ? ak ano, tak:
nemam lebo mam kernel 2.4.1 a tam to nejde skompilovat.

> Predpokladam, ze mas devfs. Problem je v tom, ze ti neexistuje
> /dev/nvidiactl -- nvidia nepodporuje devfs, takze pri kazdom boote musis
> vytvorit nvidiacke devices. (Je na to skript v baliku NVidia-kernel-0.9.6).
devfs nemam ale nemam ani ten nvidia driver. Ale myslim, ze ho ani nepotrebujem lebo na
www.xfree86.org pisu, ze nvidia je v 4.02 akcelerovana takze problem je inde.

Ja by som bol velmi rad keby mi niekto z Vas kto ma Nvidia TNT2 chip poslal jeho XF86Config alebo XF86Config-4.
Pretoze myslim , ze tu je problem.

		Dik

			Hanus