[linux] Akcelerove Xi v kernely 2.4.1

Peter Paluch peterp na frcatel.fri.utc.sk
Neděle Únor 25 22:57:00 CET 2001

Ahoj,
=-=-=

> devfs nemam ale nemam ani ten nvidia driver. Ale myslim, ze ho ani
> nepotrebujem lebo na www.xfree86.org pisu, ze nvidia je v 4.02
> akcelerovana takze problem je inde.

Mam doma RivaTNT. Mne to pise tiez (tu hlasku "Can't open /dev/nvidiactl"),
a to vtedy, ked spustam StarOffice ;)

Ja mam take tusenie, ze chlapi z XFree86 asi pouzili vo svojom driveri "nv"
nejake finty z toho drivera, ktory dodava samotna nVidia. A zrejme, aby to
chodilo, tak treba do jadra napchat ten nVidiacky kernel driver.

Alebo - este ma napadla jedna vec - zapnut podporu pre nVidia RivaTNT medzi
drivermi pre framebuffery pri konfiguracii jadra. Je to zatial
experimentalna podpora.

Vsetko dobre praje
Peter