[linux] ucd-snmp & mrtg (pomoc s konfiguraciou)

Jarry guru jarry na gmx.net
Pondělí Únor 26 06:29:21 CET 2001

"M.F. PSIkappa" wrote:

> v mrtg navode je niekde napisane, ze najjednoduchsie ako to
> rozbehat je zmazat konfigurak ucd-snmp,

Mam mrtg 2.9.10, prescanoval som dokumentaciu, ale string
ucd-snmp sa tam nevyskytuje...

> cize ked vymaze
> /etc/snmpd.conf tak by ti to malo behat, ale potom budes mat
> default komunity, cize musis to osetrit cez ipchains/iptables
> aby ti k tomu mohli pristupovat len opravnene masiny.

Ja mam po instalacii konfigurak v /etc/snmp/snmpd.conf
Premenoval som ho, restartol snmpd a dostal presne ten
isty chybovy vystup...

> Ak mas na tej istej masine mrtg a aj snmpd a chces merat len
> lokalny traffik, tak odporucam radsej nieco co to cita priamo
> z /proc, cize NISCA (hladaj na freshmeate)

To mi bohuzial nestaci. Ja pouzivam mrtg aj na sledovanie
dalsich veci (apache, squid, sendmail).

Jarry