[linux] ucd-snmp & mrtg (pomoc s konfiguraciou)

Pavol Malošek malo na palma.sk
Pondělí Únor 26 08:14:44 CET 2001

caf
no ja som to konfiguroval podla dokumentacie a podarilo sa mi to rel.
rychlo, tam treba nastavit pristupove prava, a to je
vsetko, ja sice sledujem iba sietovy traffic pomocou mrtg.
#map community name into security name
com2sec my_net `moja_siet/maska` public
#map security names into group names
group MyROGroup v1 my_net
group MyROGroup v2c my_net
group MyROGroup usm my_net
#grant acces
acces MyROGroup "" any noauth exact all none none

pouzivam UCDsnmp 4.1.1-2
caf