[linux] VYRIESENIE dns problem

Andrej Macko andy na hq.alert.sk
Pondělí Únor 26 09:26:28 CET 2001

Problem bol, ze mi dns vobec neslo, hladal som chybu a nevedel som ju
najst, aj ked bolo jasne, ze chyba je niekde v configuraku a medzi
klavesnicou a pcckom.

Preinstaloval som stroj a kedze som bol lenivy, pouzil som stare
configuraky a upravil pre novsi bind.
Povodne bol na stroji RH5.2, teraz MDK7.2.

No a chyba bola nakoniec trivialna, v coment/uncoment: ; a nie #.
# samozrejme nebolo akceptovane, ale aj ked som do confov cumel ako blazon,
nevidel som to, az kym ma cibco nenakopol, nech si skontrolujem ci tam nemam
niekde zbytocne space, taby a pod.

Takze som prekopal vo /var/named vsetky confy a nakoniec som tu chybu nasiel.
Po restarte named dns okamzite nabehlo.

  andy na hq.sk                          http://hq.sk/~andy