[linux] Otazka k subnettingu [DLHE]

Pondělí Únor 26 12:03:41 CET 2001

On Mon, Feb 26, 2001 at 09:35:44AM +0100, Matus fantomas Uhlar wrote:
> -> Hmm zaujimave, este som sa s tym nestretol. Ale tipujem, ze to bude pravda,
> -> pretoze potom nevies, ci najvyssia adresa je broadcast subnetu alebo celej
> -> siete, a ci najnizsie cislo oznacuje celu siet alebo len jeden subnet.
> cela siet a subnet? take nieco neexistuje na sietovej urovni. nebozes
> broadcastovat dve siete naraz bez ohladu na to ci patria do jedneho
> Acka, Bcka, Ccka. Rozdelenie sieti na A/B/C uz davnejsie neplati a pouziva
> sa len obcas a to casto s inym zmyslom...
Okej, skusim to vysvetlit zrozumitelnejsie jak som to myslel: ked sa posle
zvonka paket na najvyssiu adresu najvyssieho subnetu, router to bude
broadcastovat po vsetkych subnetoch, pricom je mozne ze ty to chces
broadcastovat iba po tom najvyssiom. Dolezitejsie, ked posles zvnutra toho
najvyssieho broadcastovaci paket, neviem, co sa stane, lebo nikto nevie koho
si chcel adresovat.
Teda siet sa nesprava deterministicky teda je to akoze zle.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
         The computer revolution is over. The computers won.