[linux] ucd-snmp & mrtg (pomoc s konfiguraciou)

Pavol Malošek malo na palma.sk
Pondělí Únor 26 12:11:34 CET 2001

caf
no ten konfigurak hlada v /etc/snmp/snmpd.conf, ale na to si asi prisiel.
mne to spusta start-stop-daemon ( debian ) , a nema tam ziadne urcenie
kde ma hladat konfigurak a funguje mi to na
dvoch masinach a na tretej bezi mrtg,
a este , ty bezis mrtg na tej istej masine kde snmp, tak potom ti ten
moj konfigurek bude nanic, ty si musis nastavit
tie mapovania pre localhosta a nie pre pristup zo siete!!!
caf