[linux] Otazka k subnettingu [DLHE] a este dlhsie

Ing. Peter Bodnar peter na ttc-telecom.sk
Pondělí Únor 26 15:43:28 CET 2001

On Mon, Feb 26, 2001 at 02:52:21PM +0100, Peter Surda wrote:
> Uvedom si, ze netmask v headeri paketu nie je (to som si ujasnil v
> predchadzajucich postingoch). To znamena ze zoznam adresatov je urceny IBA IP
> adresou (okrem specialnych pripadov ale to je teraz jedno), ten co to posle
> musi vediet ze komu sa to ma broadcastovat a to sa prave v tebou uvedenom
> pripade neda.

> Neplet sem druhu vrstvu, to co si uviedol je iba akoze optimalizacia (IMHO).
> Ked nahodou nizsia vrstva broadcast nevie, tak sa to musi riesit inac.

> No ale jak vies ze odosielatel zamyslal toto?

> [...]

PRESNE TAK !!!
a ten specialny pripad, kvoli ktoremu to Cisco nedoporucuje, su dynamicke routrovacie
protokoly, ktore robia sumarizaciu subnetov ... a teda by potom nevedeli, kam maju
ten sporny broadcast poslat.

		Mexico
		system integrator pre LAN/WAN riesenia

--
E-mail: Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk	TTC Telecom s.r.o.
               cisco na ttc-telecom.sk	B.Nemcovej 32