[linux] Akcelerove Xi v kernely 2.4.1

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Pondělí Únor 26 18:07:55 CET 2001

> 1. no nvidiacky kerbelovy drajver ide skompilovat aj pod 2.4.1
jasne ja som vychadzal z predpokladu, ze pod 2.4.0 sa nedali tak, ze ani pod
2.4.1 nepojdu. Samozrejme je to v pohode.
> 2. ta akceleracia v XFREE je velmi cudna..., teda aspon mne OPENGL veci
> isli pomaly akoby ani neboli akcelerovane
> 3. vrelo odporucam pouzit nvidiacky drajver
Uz sa stalo slape ako hodinky.

Teraz pri aviplay je uz len jedna chybicka krasy a to, ze mi pise hlasku:
Xlib:  extension "RENDER" missing on display ":0.0".
VSetko sice fici ale aj tak by som rad vedel co mu vadi.

Dalsia vec a to sa skor tyka uz baliku avifile0.5.3-5 je ,ze
mi nefunguje qtvidcap
Proste moja karta s chipom bt848 je nastavena ok(otestovane cez xawtv)
ale ked pustim qtvidcap tak este stihnem zbadat v obrazovke, ze snima obraz ale
hned nato coruje. Vsetko co stihne vypisat je toto:
Available CPU flags: fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 sep mtrr pge mca cmov
pat pse36 mmx fxsr
553.044 MHz Celeron (Mendocino) processor detected
Found Motion JPEG plug-in
Initializing registry
Xlib:  extension "RENDER" missing on display ":0.0".
Segmentation fault (core dumped)

Nevie niekto poradit? Mozna ten extension RENDER mu chyba?

		Hanus