[linux] Otazka k subnettingu [DLHE] a este dlhsie

Úterý Únor 27 15:59:09 CET 2001

-> > A tiez som napisal ze ked hocikto vie zeby existovalo nieco take (viacnetovy
-> > broadcast) nech napise kde a co.
->
-> ja len jednu poznamku (v podstate si chcem doplnit moje nevedomosti ohladom
-> tohto) nedalo by sa to riesit nejak cez multicast? Ja viem o multicaste to, ze
-> je to prijem informacii pre nejaku skupinu uzivatelov(kompov) vo vseobecnosti.
-> Co keby sa ten broadcast nastavil takto cez multicast?

pokial viem dalo by sa to, len to musia podporovat vsetky masiny a routery
na danej sieti. Otazka je - napada ti inteligentne vyuzitie tohoto?

 The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese.