[linux] zalohovaci script

Ivan "Ico" Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Středa Leden 3 13:09:35 CET 2001

Cau.
Ja som robil nieco podobne (tam ale islo o tyzdne v roku - zistit, ktory
je prvy tyzden a tak..).
Robil som to v perle. Cas som nepociatl na mesiace, ale na dni. Velmi
dobra je na to funkcia strftime (alebo tak nejako). Jej das vypisat, ktory
mesiac je napr. 1. 1. 2001 - vrati januar. Ak das 31. 1. 2001, vrati
januar (zatial celkom normalne). Ale ak das 32. 1. 2001, tak ti vrati
februar.
Cize ty by si mohol kazdy den testovat, ci nasledujuci den nevracia uz iny
mesiac a mas to.

BTW to je zamer alebo to nejako zabudli v strftime? Funguju aj take
blbosti, ako 500. 1. 2000 a podobne.

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.