[linux] otazky

Eva Mala ewa na pobox.sk
Středa Leden 3 17:14:36 CET 2001

ahojte
tak som tu zase. cez vianoce som precitala zopar dokumentov a tak a mam par
otazociek:
1)skusila som okrem linuxu aj freeBSD. nejako tomu neviem prist na chut a
chcela by som sa niekoho, kto to pouziva opytat preco a ked uz, tak preco nie
openbsd. napriklad darkieho ;-) Inak, ako to je s kompatibilitou a spustanim
binariek z freeBSD na linuxe, da sa to ? A ako je to s modulmi na freeBSD. a
vobec, najradsej mi niekto poradte naku fbsd konferu ;-)
2)je niekde nejaky pokec, nake netwok-pojmy-0howto, lebo nechapem moc dobre,
naco je router, hub a tak. napriklad taky router- ved prepojim dva pocitace
kablom a idem, nie , naco router.
3) jeden pocitac mi nece rebootovat, odkedy som tam dala jeden WD disk
ako slave. Teda, MSwin mi ho rebootnu, ale ani linux, ani freebsd, ani os2
mi to nevie rebootnut.

4) ja este neco napisem ;-)

P. S. V. P. U.
http://www.pobox.sk/