[linux] vyber posty z linux mail servera

Peter Gasparovic gasparovic na pfs.sk
Čtvrtek Leden 4 08:17:15 CET 2001

Ahojte, mam takyto problem: chcem stahovat postu z linux servera na win
stanicu (Outlook Express). U mnohych userov to funguje bez najmensich
problemov, ale jeden win user ma problem, ze pri pokuse o stiahnutie posty sa
to tvari, ako keby tam ziadna nebola, hoci vo /var/spool/mail ma dany user
subor s niekolkymi mailami. Subor ma spravne privilegia (nastavene rovnako
vsetci ostatni). Pri pokuse o citanie vznikne v /var/log/maillog zapis od
ipop3d, ze "No such file or directory while reading line user=uzivatel
host=pocitac [IP adresa hosta]", pre ostatnych userov je tam zaznam "Login
user=uzivatel host=pocitac [IP adresa hosta]" a po precitani zase logout.
Konfiguracia na strane win u vsetkych rovnaka.
Budem vdacny za kazdu radu.

Peter Gasparovic
gasparovic na pfs.sk