[linux] vyber posty z linux mail servera

Cecetka.Robert na zsr.sk Cecetka.Robert na zsr.sk
Čtvrtek Leden 4 08:32:30 CET 2001

Cauko

Skus sa v Linuxe prihlasit , ako dany user a zadaj elm, ci nahodou sa mu
nieco nestratilo. Pri zadany elm dvakrat odpovedaj ano (Y). Potom este
skontroluje /etc/passwd.
Ak mas zavedenu quotu, tak skontroluj ci dany user ju neprekrocil, t.j.
system ho zablokoval. Opat spust elm a zmaz stare sprvy. Mne jeden sikula
tak poslal kolegovi 3x 5MB a kolega skoro zdochol. Velkost posielanej spravy
sa da obmedzit. Vrelo doporucujem.
V subore /etc/sendmail.cf v riadku (cca. 173) "O MaxMessageSize=1000000" ,
teraz je to na 1MB.

Robert