[linux] samba <-> w2k

JA SAM dodo na stapro.sk
Čtvrtek Leden 4 09:05:29 CET 2001

U nas bezi samba 2.0.5.
Problem bol v tom, ze W2k pri overovani hesla pouziva kodovanie, co samba zatial neumoznuje.
( Poteste ma, ze to nie je pravda a samba chodi s kryptovanymi menami a heslami !!!)

V registroch bolo treba nastavit, aby W2k posielal ako cisty text.

Na W2k spust regedit.

Najdi kluc "EnablePlaintTextPassword"
a zmen jeho hodnotu na 1

Presne umiestnenie kluca neviem, nemam to pri sebe. Malo by to byt niekde v HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\ a nieco okolo LAN, Network, drivre, VxD alebo cosi take.

Rovnako sa chovaju W98. Pri standardnej instalacii maju tam inu hodnotu, ak sa nemylim 0.

Zavriet Registry. M$ povinny reboot a malo by vsetko chodit.