[linux] otazky

Čtvrtek Leden 4 10:04:08 CET 2001

-> 1)skusila som okrem linuxu aj freeBSD. nejako tomu neviem prist na chut a
-> chcela by som sa niekoho, kto to pouziva opytat preco a ked uz, tak preco
-> nie openbsd. napriklad darkieho ;-) Inak, ako to je s kompatibilitou a
-> spustanim binariek z freeBSD na linuxe, da sa to ? A ako je to s modulmi
-> na freeBSD. a vobec, najradsej mi niekto poradte naku fbsd konferu ;-)

linux freebsd kompatibilitu afaik nema, naopak to ide (podla mojich
informacii kazdy UN*X na x86 podporuje linux binarky)

inac samotny system je o inom... afaik freebsd je vykonnejsie porovnavat som
neporovnaval. OpenBSD je najviac secure, ale ma najmenej software (prave
kvoli tomu ze ten ktory nepresiel bezpecnostnym auditom v nom nie je...
mozes ho doinstalovat ale to je trosku o inom...)

-> 2)je niekde nejaky pokec, nake netwok-pojmy-0howto, lebo nechapem moc
-> dobre, naco je router, hub a tak. napriklad taky router- ved prepojim dva
-> pocitace kablom a idem, nie , naco router.

bohuzial netusim

-> 3) jeden pocitac mi nece rebootovat, odkedy som tam dala jeden WD disk
-> ako slave. Teda, MSwin mi ho rebootnu, ale ani linux, ani freebsd, ani
-> os2 mi to nevie rebootnut.

zrejme chyba nastavenia, nedostatok informacii.

-> 4) ja este neco napisem ;-)

len to nie prosim ta ;)

 "One World. One Web. One Program." - Microsoft promotional advertisement
 "Ein Volk, ein Reich, ein Fuhrer!" - Adolf Hitler

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.217 / Virová báze: 102 - datum vydání: 1/12/2000