[linux] samba <-> w2k

Peter Paluch peterp na frcatel.fri.utc.sk
Čtvrtek Leden 4 09:55:58 CET 2001

Ahoj,
=-=-=

> Nastastie ( ci bohuzial ? ) to nie je celkom pravda. Minimalne u nas to
> bezi normalne. Po instalacii Samby by si mal mat v adresari
> /usr/doc/packages/samba subor W2000PlainPassword.reg.

Neviem, neviem, ci sa nerozpravame o dvoch roznych veciach. Samba 2.0.x ma
urcite problem pri spolupraci s Win2k, ak ma nastavene "domain logons =
yes". Jednoducho klientov Win2k nedokaze vpustit do svojej domeny. Aspon tak
som raz zazil ja. Moznoze je problem sirsi - vobec v spolupraci Samby s
domenou, ktorej clenmi maju byt Win2k.

Inak nevidim dovod vypinat kryptovanie hesiel. Prirodzene, aby to fungovalo,
je potrebne nastavit si v smb.conf "encrypt passwords = yes".

Ale inak Win2k sa vedia perfektne pripojit na Sambu 2.0.x a spolupracovat s
nou. Len do toho nesmie nejak byt zapletena domena.

Kto vie nieco ine, ozvite sa! Nechcem tu trepat dve na tri, ale takto sa mi
to raz stalo.

Peto