[linux] wvdial

Milan Musec milan na apcomputers.sk
Čtvrtek Leden 4 10:17:46 CET 2001

zdravim konferu a prajem vsetko dobre do noveho roku/tisicrocia.

chcel by so sa opytat na jeden problem wvdial-om. pouzivam ho na pripojenie k ISP. Je to dobre az na jednu vec nie celkom spolahlivo funguje parameter 'Idle seconds = 120'.  Problem je v tom ze  sa po 2 minutach necinnosti spojenie neodpoji, presnejsie niekedy ano. Skusal som sledovat logy a zistil som ze aj ked sa uz nic netaha tak zvonka chodia packety v casovych intervaloch z roznych adries ktore sposobuju ze ten casovy limit 2 minut pokoja nikdy nebude.

Vie mi niekto poradit ako odpojit wvdial pokial uz nie je ziadna poziadavka zvnutra siete smerom von.

Dakujem

Milan