[linux] samba <-> w2k

Ing. Peter Bodnar peter na ttc-telecom.sk
Čtvrtek Leden 4 11:22:48 CET 2001

sorry za <skoro> cely reply, ale aby v tom bol prehlad...
nejake komentare su v texte, na zaver zhrniem svoje poznatky

On Thu, Jan 04, 2001 at 09:33:11AM +0100, "Marušinec, Martin" wrote:
> [...]
> heslami !!!)
>
> V registroch bolo treba nastavit, aby W2k posielal ako cisty text.
>
> Na W2k spust regedit.
>
> Najdi kluc "EnablePlaintTextPassword"
> a zmen jeho hodnotu na 1
>
> Presne umiestnenie kluca neviem, nemam to pri sebe. Malo by to byt niekde v
> HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\ a nieco okolo LAN,
> Network, drivre, VxD alebo cosi take.
>
> Rovnako sa chovaju W98. Pri standardnej instalacii maju tam inu hodnotu, ak
> sa nemylim 0.
>
> Zavriet Registry. M$ povinny reboot a malo by vsetko chodit.

cryptovane hesla idu (samba 2.0.7) !!!!!!!!

nebezi/bezi .. ako co, daco ide, daco nie

> [...]
> fungovat, ale ktovie, nakolko je tato alpha verzia spolahliva. Vo
> WHATSNEW.txt sa vsak zoparkrat Win2k spomina, takze snad to uz dali do
> poriadku.
>
> Druhe riesenie by mohla snad priniest Samba-TNG (to je odstiepena vyvojova
> vetva). Myslim, ze stranku maju na http://www.samba-tng.org . Keby to nebola
> spravna stranka, pohladaj niekde na http://www.samba.org, tam je dost
> seriozne popisane, preco vlastne vznikla Samba-TNG a kde ju mozno najst.
>
> Nemam pristup k Win2k (nastastie), takze nemozem povedat nic konkretnejsie.

takze aby v tom bolo jasno, ozrejmim este raz problem, tusim som sa v provom
majli zle vyjadril

Povodny stav:
Domain controler WNT4.0 server
na linuxe samba 2.0.7, nastavene security=server, t.j. samba loginy na linux
su kontrolovane na NT-serveri (netreba sa mi babrat s smbpasswd)
Vsetko funguje O.K. bez problemov

Novy stav:
NT4.0 so zrusil kvoli problemom s hw, pri novej instalacii sme dali
w2k adv server (nebite ma, musel som kvoli uctovnictvu ;-)))
linux ostal ako bol
a teraz nastal drobny problem: z w2k si neviem namapovat disky zo samby
inak z w95/98/nt  mapovat viem
z linuxu namapujem hocico

zavery:
ako uz peto paluch poznamenal, (a ja som to potom tiez nasiel v doc - len
vtedy som nemal cas) w2k voci sambe maju problem .. ja som zatial nasiel
len tento jediny.

prave som stiahol sambu 2.2alpha a sambu-tng, idem otestovat
funkcnost PDC (primary domain controller) na sambe, ked sa to podari,
dam spravu o vysledkoch (a s velkou radostou poslem w2k do teplych krajin)

mimochodom, ak ma niekto skusenosti s PDC na sambe, hlavne user management
a printing cez sambu, rad uvitam jeho pripomienky.

				mexico

--
E-mail: Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk	TTC Telecom s.r.o.
               cisco na ttc-telecom.sk	B.Nemcovej 32