[linux] otazky

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Čtvrtek Leden 4 13:24:51 CET 2001

Ahoj,

> linux freebsd kompatibilitu afaik nema, naopak to ide (podla mojich
> informacii kazdy UN*X na x86 podporuje linux binarky)

iBCS (Intel Binary Compatibility Standard). priamo v kerneli. Linux podporuje
aj binarky SCO a inych unixov na x86.

freebsd teraz spravujem, zatial k tomu nemam nejaky extra kladny vztah, ale
make world a porty su super :-)

> inac samotny system je o inom... afaik freebsd je vykonnejsie porovnavat som
> neporovnaval. OpenBSD je najviac secure, ale ma najmenej software (prave
> kvoli tomu ze ten ktory nepresiel bezpecnostnym auditom v nom nie je...
> mozes ho doinstalovat ale to je trosku o inom...)

openbsd sa mi nepaci, pretoze z toho robia velku vedu a az tak secure to nie je.
Spravit system, co nic nevie a hovori sa o nom, ze je bezpecny je lahke.

   Ahoj,

     Juraj.