[linux] samba <-> w2k

Marian Gasparovic marosg na yahoo.com
Čtvrtek Leden 4 13:52:13 CET 2001

Aby v tom bol este va(e)csi chaos - ja pouzivam Sambu
1.9.18 (nesmejte sa, nie je na Linuxe ale na OS390),
mam tiez security=server, pricom ten server je w2k. Ja
si mapujem tie sambovske disky na moju "workstation"
w2k bez problemov.
Mozno by nebolo od veci, keby si poslal nejaky vypis z
logu samby, ked sa klient konektuje a ako samba
komunikuje s PDC.
P.S. Pouzivam samozrejme kryptovane hesla.

=====